Ovog proleća Panona donosi pozitivne promene i modernizaciju vizuelnog identiteta ambalaže.Na pomen paste na pamet su nam pali različiti oblici i boje, a samo jedna zemlja. Inspirisani Italijom, u redizajn ambalaže utkali smo njen duh, a to opravdali poboljšanim kvalitetom samog proizvoda. Sada savremena ambalaža odgovara potrebama savremenog potrošača, zauzimajući manje prostora na polici.
Lady logo – mlada žena u nošnji, nosi pšenicu i simbolizuje plodnost zemlje, implicira hand made proizvod i celokupnoj liniji daje “lice od poverenja”, čineći da osećamo kako postoje ljudi iza celog procesa proizvodnje.
Redizajn Panona testenine karakteriše novi evolutivni logo, kao i intenzivniji ton crvene boje, koja asocira na dobar ukus i otvara apetit.
Obe ambalaže su funkcionalno unapređene, čime proizvod dobija kako na atraktivnosti tako i na olakšanoj upotrebi od strane potrošača.
Projekat redizajna je realizovan u saradnji sa dizajnerskom agencijom Coba & Asociates.
Njen lik je apliciran na naše nove ambalaže. Naša lady garantuje kvalitet proizvoda brenda Panona koji su proizvedeni od pšenice sa zlatnih panonskih polja ali isto tako i naših premijum ’Panona Durum’ proizvoda koji su proizvedeni od najkvalitetnije italijanske durum pšenice.