Nove ambalaže na tržištu

Spremno za stvaranje kulinarske magije:

Ovog proleća Panona donosi pozitivne promene i modernizaciju vizuelnog identiteta ambalaže.Na pomen paste na pamet su nam pali različiti oblici i boje, a samo jedna zemlja. Inspirisani Italijom, u redizajn ambalaže utkali smo njen duh, a to opravdali poboljšanim kvalitetom samog proizvoda. Sada savremena ambalaža odgovara potrebama savremenog potrošača, zauzimajući manje prostora na polici.

Lady logo – mlada žena u nošnji, nosi pšenicu i simbolizuje plodnost zemlje, implicira hand made proizvod i celokupnoj liniji daje “lice od poverenja”, čineći da osećamo kako postoje ljudi iza celog procesa proizvodnje.

nove-ambalaze-panona-1

Redizajn Panona testenine karakteriše novi evolutivni logo, kao i intenzivniji ton crvene boje, koja asocira na dobar ukus i otvara apetit.

Obe ambalaže su funkcionalno unapređene, čime proizvod dobija kako na atraktivnosti tako i na olakšanoj upotrebi od strane potrošača.
Projekat redizajna je realizovan u saradnji sa dizajnerskom agencijom Coba & Asociates.

nove-ambalaze-panona-2

Upoznajte našu Panona lady

Njen lik je apliciran na naše nove ambalaže. Naša lady garantuje kvalitet proizvoda brenda Panona koji su proizvedeni od pšenice sa zlatnih panonskih polja ali isto tako i naših premijum ’Panona Durum’ proizvoda koji su proizvedeni od najkvalitetnije italijanske durum pšenice.

nove-ambalaze-panona-3

Prijavite se na Newsletter listu